Support
Heb je een vraag over je ontvangen PC of zijn er problemen met je nieuwe PC? Klik de onderstaande link voor de meest voorkomende situaties:
Heb je een algemene vraag of wil je meer weten over Windows Pro of onze Carry-In garantie? Kijk eerst bij onze veelgestelde vragen, misschien staat hier je antwoord al tussen zonder dat je contact hoeft op te nemen via e-mail of Live-Chat.
Staat jouw vraag of antwoord hier niet tussen, stuur dan een e-mail naar [email protected] onder vermelding van je bestelnummer.
Wanneer wij jouw e-mail hebben ontvangen, word je binnen 2 uur van onze openingstijden geholpen door onze support helpdesk.
Onze openingstijden zijn van maandag t/m vrijdag tussen 09:00 – 16:00 uur.
Support formulier
Support service
Heb je een vraag of storing met jouw PC?
Neem eerst een kijkje bij veelgestelde vragen, misschien staat hier je antwoord tussen zonder dat je het support formulier hoeft in te vullen. Staat jouw vraag er niet tussen, vul dan het support formulier in.
Wanneer wij jouw aanvraag hebben ontvangen, word je binnen 2 uur van onze openingstijden geholpen door de support helpdesk.
Het support formulier is alleen bestemd voor de volgende aanvragen:
- Technische vragen
- Bestellingen
- Reparaties
- Retourneren
Support op afstand
PC storing verhelpen op afstand?
Vul het support formulier in en de support helpdesk neemt binnen 2 uur van onze openingstijden contact met jou op om een afspraak te maken.