Je winkelwagen

Geen producten in de winkelwagen.

Geen producten in de winkelwagen.

0
Je winkelwagen

Geen producten in de winkelwagen.

Geen producten in de winkelwagen.

0

Klachtenregeling

Het kan altijd voorkomen dat iets niet helemaal gaat zoals gepland. Wij raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]. Het is voor ons erg belangrijk dat je als klant alleen maar goede ervaringen met Kooiker Automatisering B.V. hebt en daarom zullen we altijd samen naar een oplossing zoeken.

Als we er met elkaar niet uitkomen, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.

Het is voor consumenten binnen de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan ben je er vrij in om jouw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.