Je winkelwagen

Geen producten in de winkelwagen.

Geen producten in de winkelwagen.

0
Je winkelwagen

Geen producten in de winkelwagen.

Geen producten in de winkelwagen.

0

Veelgestelde vragen

Hieronder vindt je de antwoorden op de meest veelgestelde vragen. Wij hebben deze vragen in categorieën verdeeld, zodat je het antwoord op jouw vraag makkelijk kunt vinden.

Bestellen en offertes:

Ja, je kunt zowel zakelijk als particulier producten bestellen via onze webshop.

Ja, je kunt elke PC helemaal samenstellen naar jouw eigen wensen.

Ja, een PC is volledig geassembleerd en geïnstalleerd op maat door onze experts.

Ja, assemblage kosten zijn bij de prijs van de PC inbegrepen.

Ja, dit is mogelijk vanaf 5 stuks. We kunnen niet toezeggen of we ook daadwerkelijk een korting kunnen geven, de PC’s in onze webshop zijn namelijk scherp geprijsd.

Betalen en facturen:

– iDEAL
– Creditcard (1,8% toeslag)
– Bancontact
– Vooruitbetaling
– Op rekening (voorwaarden)

Let op, je kunt geen creditcard betaling uitvoeren vanuit een VPN of cloudomgeving in verband met de veiligheidscontrole.

Stuur een e-mail naar [email protected] onder vermelding van je bestelnummer en je krijgt binnen 2 werkdagen een BTW factuur voor jouw ‘bol.com’ bestelling van onze administratie toegestsuurd.

Bezorgen of afhalen:

Wij rekenen vaste verzendkosten per pakket of levering. Deze kosten bedragen € 10,- (excl. BTW) voor adressen in Nederland en € 15,- (excl. BTW) voor adressen in België of Duitsland.

Wanneer je voor 23:59 uur besteld, wordt je PC de eerstvolgende werkdag verzonden. De daadwerkelijke levertijd is afhankelijk van de gekozen bezorgdienst. Wanneer wij het pakket inleveren voor verzending ontvang je op het opgegeven e-mailadres een Track en Trace code waarmee je het pakket kan volgen.

Ja, jouw bestelling kan ook in het weekend worden geleverd.

Ja, je kunt je bestelling binnen 1 werkdag afhalen. Je krijgt van ons een bevestiging wanneer de bestelling klaar is.

Windows Pro:

Ja, de PC is al voorgeïnstalleerd met Windows Pro en met de nieuwste drivers en updates.

Ja, Windows Pro wordt door ons geactiveerd door middel van een OEM licentie.

Wij verkopen alleen Windows Pro OEM licenties. Deze licenties mogen wij van Microsoft alleen gebruiken om nieuwe PC’s te activeren.

Je kunt de Windows Pro OEM licentie of productcode niet fysiek vinden op je PC, de reden hiervan is dat de licentie of productcode al gekoppeld is aan het moederbord of de SSD van je PC.

Ja, tijdens de installatie geef je aan geen productcode te hebben. Later kan je in Windows bij activeringsinstellingen op de knop ‘Probleem oplossen’ klikken en dan zal Windows weer geactiveerd worden. Je moet dan wel met het internet verbonden zijn.

Nee, wanneer wij de Windows Pro OEM licentie of productcode activeren op jouw PC wordt de productcode verwijderd uit ons systeem. Zo zorgen wij ervoor dat je altijd de enige eigenaar bent van de Windows Pro OEM licentie of productcode die bij jouw PC hoort.

Standaard installeren wij de Nederlandstalige versie van Windows Pro, echter kunnen wij Windows Pro ook installeren in het Duits, Engels (UK), Engels (US), Frans, Spaans en Italiaans. Geef dit aan bij de bestelnotities wanneer je jouw bestelling afrondt.

Ja, je kunt Windows 10 Pro kosteloos upgraden naar Windows 11 Pro.

Voor het maken van een USB Recovery Stick heb je het volgende nodig:

– Een PC of laptop met een internetverbinding, Windows moet namelijk worden gedownload
– De juiste versie van de Microsoft Windows Media Creation Tool
– Een lege USB stick met ten minste 8 GB vrije ruimte, let op: alle bestanden zullen van de USB stick verwijderd worden!

Wanneer je het hulpprogramma hebt gedownload kan je deze openen en de volgende stappen doorlopen: ga akkoord met de voorwaarden, schakel het vinkje van ‘aanbevolen opties voor deze PC’ uit, selecteer de gewenste taal en vervolgens de USB stick die je wilt gebruiken. Windows Pro zal nu op de USB stick gedownload worden, wanneer het programma klaar is kan je de PC opnieuw installeren met de USB Recovery stick.

Stap 1: Zorg ervoor dat de USB Recovery stick in de PC zit en start de PC op.
Stap 2: Zodra de PC aangaat drukt u meerdere keren achter elkaar op F10 (Mini PC), F11 (MSI moederbord) of F12 (Gigabyte moederbord) om het ‘boot menu’ te openen.
Stap 3: Kies in het volgende venster de USB Recovery stick (UEFI – USB).
Stap 4: Wanneer het Windows installatieprogramma is geladen klik je op volgende.
Stap 5: Klik op ‘Nu installeren’ en daarna op volgende.
Stap 6: Klik onderaan op ‘Ik heb geen productcode’ (als het goed is wordt Windows direct geactiveerd met de aanwezige Windows Pro OEM licentie).
Stap 7: Selecteer de juiste optie Windows en klik vervolgens op volgende.
Stap 8: Ga akkoord met de licentievoorwaarden en klik op volgende.
Stap 9: Selecteer de optie ‘Aangepast: Alleen Windows installeren’ en klik op volgende.
Stap 10: Verwijder alle partities van de schijf waarop je Windows wilt installeren totdat je alleen ‘niet toegewezen ruimte’ overhoudt en klik op volgende.
Stap 11: Als Windows geïnstalleerd is, start je de PC opnieuw op en volg je de Windows setup om de installatie af te ronden (de USB Recovery stick is nu niet meer nodig).
Stap 12: Controleer de activeringsinstellingen om te kijken of Windows geactiveerd is, als dit niet het geval is klikt u op ‘Probleem oplossen’.

Carry-In garantie:

3 jaar Carry-In garantie op onze Mini PC’s.
4 jaar Carry-In garantie op onze Desktop en Gaming PC’s.

Carry-In garantie houdt in dat je recht hebt op reparatie of vervanging van jouw PC (met uitzondering van val-, stoot-, water- of rook- en tabaksschade) wanneer deze niet meer werkt. Wel moet je er zelf voor zorgen dat je PC bij ons wordt aangeleverd op eigen kosten en eigen risico, zodat wij jouw PC bij ons op locatie kosteloos kunnen repareren.

De Carry-In garantie van je PC komt te vervallen wanneer er sprake is van val-, stoot-, water- of rook- en tabaksschade, of wanneer er schade is ontstaan door het installeren van eigen onderdelen.

Het is bij onze PC’s toegestaan om eigen onderdelen te installeren. Zolang de onderdelen correct geïnstalleerd worden en je PC niet beschadigd raakt als gevolg van het plaatsen van de onderdelen, blijft de garantie geldig.

Wij bieden geen ondersteuning voor deze onderdelen, niet tijdens installatie en tijdens het gebruik. Bij eventuele retourzendingen onder de garantie in verband met schade die is veroorzaakt door eigen geplaatste onderdelen worden de arbeidskosten en verzendkosten bij je in rekening gebracht.

Stuur een e-mail naar [email protected] onder vermelding van je bestelnummer. Omschrijf zo duidelijk mogelijk de klacht of storing van jouw PC. Onze support helpdesk zal dan binnen 2 uur van onze openingstijden reageren via de e-mail met een eventuele oplossing of instructies en adresgegevens waarmee je de PC naar ons kunt opsturen. Wanneer wij de defecte PC hebben ontvangen wordt deze binnen de garantieperiode kosteloos gerepareerd of vervangen.

Ja, voor technische ondersteuning kan je een e-mail sturen naar [email protected] onder vermelding van je bestelnummer. Omschrijf zo duidelijk mogelijk waarmee je hulp nodig hebt. Zodra wij jouw e-mail hebben ontvangen nemen wij binnen 2 uur van onze openingstijden contact met je op.

Retourneren en reparatie:

Neem eerst contact op door een e-mail te sturen naar [email protected] onder vermelding van je bestelnummer en de reden van retourneren. We proberen altijd eerst samen tot een oplossing te komen zodat we tevreden klanten houden. Wanneer je PC toch geretourneerd dient te worden zal onze support helpdesk hiervoor via e-mail instructies sturen.

Wij hanteren een bedenktermijn van 30 dagen voor alle aankopen in onze webshop. Wanneer je hier gebruik van maakt en het geld terug wilt hebben moeten wij eerst je PC ontvangen. Jouw PC wordt dan eerst gecontroleerd op schade en of alles compleet is teruggestuurd. Wanneer alles in orde is wordt het aankoopbedrag binnen 3 werkdagen door onze administratie teruggestort op je rekening.

Voor retourneringen geldt dat de PC compleet en in originele verpakking teruggestuurd moet worden, inclusief voedingskabel, eventuele adapters, randapparatuur etc.

Stuur een e-mail naar [email protected] onder vermelding van je bestelnummer. Omschrijf zo duidelijk mogelijk de klacht of storing van jouw PC. Onze support helpdesk zal dan binnen 2 uur van onze openingstijden reageren via de e-mail met een eventuele oplossing of instructies en adresgegevens waarmee je de PC naar ons kunt opsturen. Wanneer wij de defecte PC hebben ontvangen wordt deze binnen de garantieperiode kosteloos gerepareerd of vervangen.

Voor het terugsturen van reparaties zijn de volgende punten belangrijk zodat wij de reparatie zo snel mogelijk kunnen verwerken:

– Voordat je de PC naar ons opstuurt raden wij je aan om een back-up te maken van je bestanden.
– Het wachtwoord of de pincode voor het inloggen van Windows verwijderen of vermelden, anders kunnen wij de PC niet voldoende testen.
– Stuur geen accessoires mee zoals voedingskabel, adapters of USB dongle tenzij hier specifiek om gevraagd is.
– Zorg dat de PC schoon en/of onderhouden is in verband met de gezondheid van onze medewerkers.
– Wanneer de PC toch te onhygiënisch is om aan te werken sturen wij deze PC terug zonder het probleem op te lossen.
– Pak de PC altijd goed in. Je bent als verzender verantwoordelijk voor de PC totdat deze door ons ontvangen wordt.
– Zorg ervoor dat wij weten waar wij de gerepareerde PC naar toe moeten sturen wanneer deze klaar is.
– De kosten voor het verzenden/brengen van de PC naar ons zijn voor eigen rekening, dit i.v.m. onze Carry-In garantie voorwaarden.

Gemiddeld rekenen wij 5 werkdagen voor een reparatie, er zijn echter uitzonderingen, bijvoorbeeld wanneer een onderdeel ter vervanging naar de leverancier of fabrikant moet worden opgestuurd of een vervangend onderdeel slecht leverbaar is.